zilwerbeam

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Maria Winge - 22 maj 2012 22:42

Sov till halv 8.

Ut med hund och hämtade upp mamma hund.

Frukost och sen jobba en timme på doc Morris apoteket.

Var till skatteverket och hämtade en skattsedel till mig och ett intyg till Emma.


Hem och röjde undan lite i sovrummet, det var jäkligt dammigt där kan jag säga.

Röjde även undan i min dataskrubb. Där finns allt skit.

Lunch.


Hem med mamma hund.

Till gymmet och gymma i 50 min sen avslappning.

Väl hemma tänkte jag att jag skulle ta en joggingtur, det var längesen.

Så drog iväg och jogga i ca 50 min,7.66 km.


Hemma så kolla jag luren. Lucas fröken har ringt.....?

Ringde upp och hon sa kommer du? Jag bara fan jag har glömt men kommer på fem minuter.

Utvecklingssamtal, att man skulle glömma det!!!

Fick sitta där och lukta svett men det gjorde inget.

Lucas är så duktig i skolan.

Läser jättebra och skriver jättebra. Duktig på matten.


Hem och laga mat och duscha.

Äta.

Ut och åkte, hamna hos Inger och Sverre.

Satt där och fikade i 2 timmar typ.

Medans jag fikade ringde telefonen och det var en karl som ville komma och titta på bilen.

Ja, jippi. Äntligen någon som vill titta på den.

Haft annons i några veckor och ingen har hört av sig.


Emma, Andreas och jag drog iväg till Andreas och städade ur bilen.

Nu kan han få titta på den i morgon.

Håll tummarna för att den blir såld.  

Har inte råd att ha bil längre.


Nu så blir det snart sängen.


// Maria    


Av Maria Winge - 22 maj 2012 08:14

Igår när jag var hem till Ewa betedde sig Babe som hon höglöper.

Jag trodde ju att hon bara hade löpt ca 8-9 dagar.

Enligt internet så börjar en del redan höglöpa dag 8.

Så då är det väl inget konstigt.

Bäst att hålla henne borta från hanar nu då  


   

Nu har hon sin mor här på besök.

Hennes matte är på semester.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards