zilwerbeam

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Maria Winge - 21 maj 2012 21:21

Idag var det jobb igen.

Så typiskt så var det så fint väder. 

Mitt jobb är ett innejobb dessutom. Blä!!


Men men jag jobbade och det klart.

Direkt vidare till begravningsbyrån i Heby.

Där ordnade vi det som ordnas skall på ett sånt ställe.

Väntar bara på besked i morgon om det blir det datum vi pratade om.


Väl hemma tog jag en promenad till Ewa och hälsade på.

Babe betedde sig som hon höglöper.....hm!!!

Måste nog goggla på det tror jag.

Hon ställde upp sig mot Ewas hund Dante.

Nu är han kastrerad och det händer ju inget men dom höll på och red på varann hela tiden.


Hemma igen nu och har planterat blommorna jag köpte förra veckan.




Petunior. Dom gillar jag.


// Maria    

Ovido - Quiz & Flashcards