zilwerbeam

Alla inlägg under april 2012

Av Maria Winge - 2 april 2012 16:02

Vilken dag!!

Började med att min pappa kom förbi och hämtade Babe.

Han ska ha henne någon dag.

Doktorn har sagt åt honom att han måste ut och röra sig, vilket han måste göra om han har hund. Därför lånar han vår ett par dar.



Klockan 10 kom Ewa och Alfons.

Vi åkte mot västerås och busborgen.

Var där i ca 2 timmar innan barnen hade tröttnat.

Var så roligt att se Lucas springa omkring själv för en gångs skull.

Emma och Andreas var oxå med och lekte lite.


Ewa och jag provade den stora rutchkanan i hoppborgen.

Skitkul var det!!!

Fort gick det.


Mc donalds på hemvägen.

När vi hade ätit upp så åkte Ewa och Alfons hem till Sala och vi andra fortsatte vår resa mot ikea.

Andreas skulle titta på ett bord, och köpte det.

Jag köpte två ramar.

Var in på biltema och skulle köpa däck till cykeln men se det gick inte, jag hade ju inte skrivit upp numren på mitt befintliga däck!! Va typiskt att det skulle va så. Åkte hem tomhänta därifrån då.


Hemma nu och tomt utan hund.


// Maria    

Av Maria Winge - 1 april 2012 08:46

Betalade räkningarna igår kväll.

Verkligen i sista stund.

Men det finns väl inget tråkigare??

Tråkigt att se att det står noll på kontot efteråt.....!

Men matpengarna har jag hemma.

Dom tar jag ut först.

Sen ska dom räcka.


Det är första april idag.

Bäst att hålla sig inne och inte prata med någon som kanske försöker lura mig.


Det var rätt skönt ute.

Solen skiner och så.

Kanske att man kan ut och röra sig lite då?!

Nu lite kaffe så man vaknar till lite.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards