zilwerbeam

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Maria Winge - 9 april 2012 19:51

Joggade igår, jag skrev 1.6 km men det var i själva verket 1,73 km, rätt ska vara rätt. På 12 min.

Jag kände att jag måste ut idag oxå, tog en annan väg fast ändå samma men det blev lite längre på så vis, 2.04 km på 12,5 minuter. Betyder att jag joggade lite fortare idag. Man kan ju jogga runt dammarna flera varv men jag klarar liksom inte av att ta varv på varv. Tar hellre ett varv men ett låååååångt varv. Då ser man slutet på ett annat sätt. 

Får försöka mig på något annat håll nästa gång för att få lite längre. Men det är ju så drygt att jogga på asfalten. Mycket lättare när det är lite mjukare under.


Har jobbat extra idag.

Efter jobbet åt jag och sen åkte Emma och jag till brorsan och vallade hundarna. Lexi var med dit. 


Gjorde muffins igen. Är ju så lätt och roligt.  


Lagade mat och så åt vi, Emma, Andreas och jag.


Åkte till ica och handla lite.


Nu blir det strax duschen efter joggen. Jobba i morgon igen. 


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards