zilwerbeam

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Maria Winge - 13 april 2012 22:22

Andreas har fixat dit nytt däck och släng i framhjulet så nu är det bara för mig och cykla. Ska ut i morgon redan med Lucas och prova att cykla.

 

Min fina cykel som jag har haft i över 13 år.

Köpte idag ett nytt lås oxå.

För nu jäklar ska INGEN  sno den av mig!!!!!

Sånt här lås blev det:

 

Kodlås.


// Kram och Puss Maria   

Av Maria Winge - 13 april 2012 18:49

Idag är det precis ett år sen jag var hårmodell.

Sjukt vad fort tiden går.

Iaf så har jag inte varit hos frisören sen dess och klippt mig.

Jag har klippt luggen själv ett par gånger och en gång klippte jag allt.

Men bara lite grann.

Så jag är långhårig nu och trivs inte riktig i det men har bestämt mig för att låta det växa.

Får se hur länge jag orkar ha det så.

På jobbet har jag tofs hela tiden och hemma med oftast.

Det är ju inget roligt men bekvämast så.


Bobbo har kommit för att hälsa på ett par dagar.

Så glad han blev när han kom. JÖSSES!!!!!

Nu ligger dom båda helt utslagna i soffan.

Dom har busat i ett sen han kom för ca 1,5 timme sen.


Lucas har kommit oxå.

Det kan inte bli bättre.

Han kom på cykel.

Jag har köpt nytt däck och slang till min cykel som Andreas ska hjälpa mig med snart.

I morgon kan vi ut och cykla Lucas och jag.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards