zilwerbeam

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Maria Winge - 8 april 2012 20:41

Människor föds.

Människor dör.

Livets gång....

Det är så fint när en död hämtas och ute vid bilen bugar dom.

Det är RESPEKT!


Såg sånt ute nyss.

Min släkting jobbar på en begravningsbyrå och hämtade en död i kväll.

Jag stod och tittade och så bugade dom så där bra.


**************************************************
***************************


Jag ska jobba extra i morgon.

Det är ju bra med lite extra pengar.

Ska bara jobba 7.30-13.30 så halva dagen är ledig ändå.

Då ska jag baka fler kladdkakamuffins. 

Dom blev goda.

Adrian ska få smaka i morgon och se om dom är godare än dom jag baka i går, för dom var smaklösa sa han.

Alltid bra med människor som är ärliga och vem är inte ärligast om inte barnen.  


**************************************************
********************************


Har tagit tag i joggingen oxå.

Tog ett varv runt dammarna i kväll.

1.6 km på ca 13 min.

Inte bra men kan bara bli bättre.  

Fick så ont i halsen när jag sprang.

Fick blodsmak i munnen.

Det har aldrig hänt förr.

Men tror det var kall luft som gjorde det.

För lite kyligt är det ju ute än. 


När jag kom hem från jobbet idag så var Linus här och dammsög hela lägenheten, Emma stod i köket och fejade. Så roligt när man har jobbat hela helgen och inte orkat göra någonting hemma själv. Så lagade Emma mat åt mig oxå. Härligt med barn! Älskar ER mina älskade ungar, Tack för hjälpen!!   


// Maria      

 

Ovido - Quiz & Flashcards