zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Bushund.....

Av Maria Winge - 10 april 2012 21:38

Har varit en lååååång dag idag.

Knappt varit hemma.

Upp och jobba, hem på lunch och ut med hund, så vidare jobba sen hem en timme och vidare på utbildning mellan 18-21. Stackars Babe ensam alldeles för länge idag.  


På eftermiddagen var det dags för min "hälsagrupp", vi hade föreläsning om motivation i 2 timmar. Lite drygt att sitta och lyssna men samtidigt bra. På fredag blir det lättgympa på hälsa gruppen. Ska bli kul för jag brukar ju gå på det på torsdagskvällar. Har inte gjort det på ett tag nu för jag har haft annat för mig. På torsdag blir det ju kören  .


Bara hem och vända. Som tur var hade Emma gjort mat så det var bara att sätta sig och äta. Sen kl 18 dags för utbildningstillfälle nummer 2. Det var intressant idag. Bla lag och rätt. Lite grann bara för att få en inblick i det. Sen lite om möjligheter bla. Hur livet kan te sig hos olika människor.


Nu hemma och Babe har haft lite roligt och haft sönder mina glasögon så nu måste jag köpa nya    haft sönder mitt broderi jag har hållt på med, ätit upp en massa pennor...................!!!!!!! Fy dig Babe!! Det betyder ju att hon har varit ensam för mycket idag tyvärr......! Annat i morgon, kanske ska ta med henne i spåret och springa med henne?? En tanke.


Nu ska jag umgås med henne en stund innan vi lägger oss.


// Maria   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards