zilwerbeam

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Maria Winge - 21 maj 2013 23:33

Har varit en bra dag idag trots regn och tråkigt väder.

Sov till halv 9. Ut med hunden och så lite kaffe.

Så drog vi, Emma, Lucas och jag, iväg till Västerås och elgiganten för att köpa en kaffemaskin till Andreas.

Dom sålde ut dom för 299 kr. Vi ville vara där när dom öppnade för att ha en chans att köpa någon.

Vi kom över två stycken. Jag köpte en och Emma köpte en. Jag har redan en men tänkte att Linus kanse vill ha en. Väl hemma i Sala igen så var jag till Linus och gav den till honom men han ville inte ha den?! Dom har redan en och han tyckte inte att han skulle ha en egen. Nähä!! då frågade jag Hampus och han ville ha den. Tur!! Annars hade jag väl sålt den på någon köp och sälj sida och tjänat en hacka kanske.

 

Till chefen och fick en gratisbiljett till salamässan som är i helgen. Tur. Då kommer man in gratis. Ska gå på söndag med Lucas och lyssna på Sean Banan. En överraskning för honom som älskar Sean Banan.

 

Hem och åt och hade oss. Tvättstugan också. Så skjutsade jag hem Lucas till pappan och själv åkte jag tillbaka till Västerås fast nu till Bjönön. Kompisen har husvagnen där, vi motionerade i spåret där. Helt underbart är det där. Där vill jag motionera mer. Sen grillade vi och vi drack kaffe innan jag åkte hem. Hemma vid halv tio. En skön dag och gjort sånt som jag bara ville. 

 

I morgon blir en tandläkardag för Lucas. Jag ska följa honom dit vid tio tiden sen blir det nog fika med Lotta potta om hon inte jobbar. Sen är det vårruset på kvällen i västerås.   

Hoppas på lite bättre väder i morgon när jag ska jogga runt västerås   

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards