zilwerbeam

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Maria Winge - 14 maj 2013 19:21

Jobbade igår 12-22.

Trött och hungrig när man kommer hem.

Har lite panik att jag måste lägga mig för att jag börjar jobba 7 nästa dag (idag).

Kollar min gamla mobil. 

Ibland ringer den och igår hade den gjort det. Lyssnar av meddelandet.

Från förra chefen!! Som tycker att vi ska ha ett avslutningssamtal?!

Tycker ju jag att hon skulle ha haft sista arbetsdagen och inte komma på det 14 dagar efter.

Skyllde på att hon hade så mycket då och blablabla......!

Har inte ringt upp henne och jag vet fortfarande inte om jag ska....

 

Iaf så gjorde det meddelandet mig så irriterad så då kunde jag inte somna för det!   

BLir så irriterad över att hon får mig att bli så!!!

 

Hur som haver så försov jag mig inte.

Det var ju huvudsaken.

Slutade 12 idag och hem och rasta vovven.

Åt och sen la jag mig och sov en timme ungefär.

Linus kom och vi pratade en stund.

 

Sen iväg och hämta Emma och Andreas, dom ville ha skjuts till affären.

Sen hem och lämna bilen och cyklade för att hämta Lucas.

 

Nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra.

I morgon jobb igen 7-14.

Babe ska vara hos Lena (dagmatten), Lucas på fritids och jag jobb.   

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards