zilwerbeam

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Maria Winge - 11 maj 2013 22:48

Har varit så himla trött idag.

Undrar om det kommer efter???

Har ju inte blivit någon vila alls sen jag började i Poolen.

Jobb varje dag och nervös och spänd på varje ny dag.

Kanske därför jag har varit så trött idag.

 

I morse klev jag upp vid 8.

Ut med hunden och åt frukost.

La mig efter någon timme.

Sov säkert en timme.

 

När vi hade ätit mat på eftermiddagen så var jag så trött igen och la mig och sov en timme igen!

Sen har jag varit trött igen men inte lagt mig. Nu har jag tvättstugan!!! Skulle hellre lägga mig.

Har nyss fått Lucas i säng. Funderar på om jag ska gå upp tidigt i morgon bitti och ge mig ut och springa en liten runda. Ja vi får se helt enkelt. Lättast att göra det när alla sover.   

 

Men annars ska jag göra det på måndag efter jag har lämnat Lucas i skolan.

I veckan jobbar jag ju inte så mycket som förra.

 

Svettas mycket nu för tiden, undrar om det är klimakteriet????

Är ju ändå 43 år och det kan ju komma nu.

 

Solen har visat sig lite då och då idag.

Hoppas den är framme mer i morgon.   

 

Babe mår nog som vanligt igen.

Hon var ju så dålig häromdagen.

Ont i magen hade hon.

Men som tur var så gick det tillbaka.

Hade tid hos vetrinären men avbokade den.

 

// Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards