zilwerbeam

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Maria Winge - 10 maj 2013 16:13

Det är fredag och det är dax för Lucas vecka!!

Yeay! Vad jag saknar honom innan han kommer hit.

Jag har köpt chips och choklad åt honom så är han nöjd.

Fredagsmyz blir det.


Nästa vecka blir inte lika mycket jobb heller.

Det ska bli skönt.

Jobbar måndag kväll. 

Onsdag dag.

Fredag kväll

Lördag heldag

Söndag dygn till måndag.

Tis och tors har jag HLR och brandutbildning om det inte har blivit avbokat. Måste ringa och kolla med polisen om det. Jag ska göra det med polisvolontärerna   


Men helgen blir iaf lugn. Orkar ingenting.

Tog och sov en timme nu på eftermiddagen.


Barnens pappa fyller 46 år idag och blir att gratta honom när jag hämtar upp Lucas.

Emma var där tidigare med en stock snus vi köpte åt honom.   


// Maria   



Ovido - Quiz & Flashcards