zilwerbeam

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Maria Winge - 12 maj 2013 22:22

Jag tog mig ut!
Var ju liksom tvungen.
Joggade i 26 min, 4,81 km blev det.
Hade inte tänkt så långt.
Mest bara för att komma ut.

Tänkte ta 3 km spåret.
Men av ngn anledning avvek jag från det jag tänkte och det blev nästan 5 km istället. Det gör inget.
Jag sprang något fortare vilket är bra. Vill ju få bästa tiden i år på vårruset. Men tar ju med mobilen på armen. Då får jag ju exakta tiden.

// Maria

Av Maria Winge - 12 maj 2013 15:49

Börjar känna måste!!!

Måste måste måste!

Jobbigt men jag måste bara ut och jogga!

Men kan inte i dag. 

 

Vill inte känna att Lucas är ensam och undrar när jag kommer hem.

Vet ju aldrig hur länge jag blir borta, 30 min, 40 min eller en timme..

Han kan ju vara själv hemma men jag gillar inte att lämna honom själv. Han gillar iofs att va själv hemma oxå.

 

Vill hinna med att jogga en mil innan vårruset.

Det är 22 maj.

11 dagar kvar dit.

 

Måste ju hitta en runda på en mil oxå. Tycker det är tråkigt att springa flera varv i spåret, då tröttnar jag. Bäst med en runda och hela den på en gång!

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards