zilwerbeam

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Maria Winge - 20 maj 2013 20:02

I fredags var jag iväg på en löptur på nästan 7 km.

Den blir lite längre för var gång.

Jag vill ut och springa nu men det blir nog inte förrn i morgon kväll.

På onsdag blir det vårruset.

Det ska bli roligt.

Jag var ju aldrig med förra året.

 

Har jobbat på nya ställen i helgen och i dag.

Personlig assistent fre och lör.

Igår till idag, alltså ett dygn på ett gruppboende.

Jätte roligt med gruppboende. Hoppas jag får jobba där fler gånger.

Trivdes verkligen där.   

 

Nu har jag iaf fått ihop mina timmar denna månad. Med 5 timmar plus till och med.

Det känns bra. Kan ju hinna få några dagar till. Har ju 3 dagar till att stoppa in jobb i.   

 

Har fått hit Lucas ikväll.

Hans fritids har planeringsdag och skolan är stängd.

Jag är ledig så han får tillbringa dagen här då.

Blir nog en tidig kväll för mig eftersom jag hade svårt att sova på jobbet i natt.

Jag har ju svårt att sova borta överhuvudtaget.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards