zilwerbeam

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Maria Winge - 8 maj 2013 21:59

Kan ju summera första veckan så här:


  • Underbart
  • Roligt
  • Spännande
  • Häftigt
  • Nervöst
  • Nytt
  • Älskart
  • Trivs

Varför gjorde jag inte det här tidigare???????????


Om jag vetat det jag vet nu tidigare hade jag gjort det tidigare, men jag var nog inte mogen för det förrän nu.


Men oj vad jag trivs med allt.


Man träffar så underbara arbetskamrater överallt. Finns ingen som varit annat än trevlig.


Men hur som helst så i morgon ska jag jobba på team 9, på kvällen jobbar man själv. Det är lite nervöst, för jag har svårt att hitta på det området. Visst hittar jag men det tar lite tid.........som jag kanske inte har. Men det visar sig och jag hoppas kvällen går bra.


Är inbokad nu så jag ligger bara 4 timmar minus. Eller egentligen 12 timmar. Men huvudsaken jag håller mig under 20 timmar minus. Åh andra sidan så har jag inte inbokat hela månaden heller så det finns 4 dagar kvar att boka in på.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards