zilwerbeam

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Maria Winge - 31 augusti 2012 21:21

Så där! Så har jag jobbat 4 arbetsdagar sedan semestern.

Duktigt av mig. Jobbar ju bara 4 dagar till sen så.

 

Vi har fått en nattkompis i form av en hund.

Så Babe har en lekkamrat ett tag.

Lucas kom. Vi åkte och hämtade lite banankartonger. Handlade lite chips, dipp, läsk och en ny skurhink.

Hinken till mig resten till Lucas.   

 

Ett trevligt fredagsnöje jag har är tvättstugan!!!

Jätteroligt! Nej men ett måste. Tog en ny tid till onsdag. Då hinner jag få med allt när jag åker.

Börjar kännas att det är nära nu. 6 nätter, drömmer mardrömmar!!! OJ OJ OJ!! Hur ska det gå!?

 

Hejade på snygg grannen igen idag. Flera gånger på samma dag, ibland kan det gå en vecka innan man ser honom.   

Regn, regn, regn!

// Tillbaka till fredagsnöjet, Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards