zilwerbeam

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Maria Winge - 24 augusti 2012 19:13

Har varit ute och joggat.

Så skönt att bara köra på och rensa huvudet.

Jag jogga en runda på 2.4 km på 13 min.

Det är en medelhastighet på 5.25 min/km.

En förbättring faktiskt fast jag inte har varit ute och joggat på ett tag.

Känns skönt att det sitter i. Men lättare att det går lite fortare när det är kortare sträcka.

 

Nu en cider och macka. Är lite hungrig nu för våfflor står man sig inte så länge på.

 

Lucas har åkt hem till sin pappa. Emma är hos Andreas. Jag är ensam hemma och ska snart lägga mig i soffan och slötitta på tv innan jag somnar. I morgon är en ny dag.

 

// Maria   

Av Maria Winge - 24 augusti 2012 13:56

Har varit på stan på förmiddagen.

Köpte födelsedagspresenter till Amanda.

Hoppas hon blir nöjd.

Hon fyller ju 18 år!!!!

 

Vi gick och hämtade Lucas i skolan.

På så vis fick Babe sitt på en gång.

 

Gjorde mat när vi kom hem.

 

 

Våfflor, gott gott!!!

 

Nu ska jag packa, en hel del!

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards