zilwerbeam

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Hej

Av Maria Winge - 14 augusti 2012 20:12

Tog lite sovmorgon i morse.

Vi åt frukost.

Var iväg med Lucas till leksaksaffären.

Han köpte en pilbåge med pilar och lego för totalt 500 kr.

Jag fick så klart bygga ihop legot han köpte. Men det tycker jag är roligt.   

 

Vi gick iväg till Ewa och fikade, tog med Babe också så hon fick busa av sig lite med Ewas hundar. Det är så roligt att gå dit med henne för dom springer lös i hennes trädgård. Det gillar hon.

 

Så hem och lagade mat. Köttfärssås och makaroner.

 

Iväg och spela minigolf idag igen. Andreas var med oxå. Gissa vem som vann???? STORT!! Jag så klart   gick så jäkla bra idag.

 

Väl  hemma sen så gick Emma & Andreas hem  till honom. Jag fick ju köttfärssås över och då kom jag på att jag skulle göra en paj. Mmmmm mums vad gott det var.

Blev två matlådor av oxå.   Lär väl börja tänka på att göra några matlådor till jag börjar jobba igen. Hinner väl bli några på ett par veckor.

 

Nu har jag lagt Lucas. Vi ska upp kl 7 i morgon så någon sovmorgon blir det inte. Får främmande kl 8.

 

Igår färgade jag håret igen. Nu är det gråa borta för den här gången. 

 

Solsken idag.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards