zilwerbeam

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Maria Winge - 16 augusti 2012 21:13

Eftersom jag har lite svårt att komma iväg på jogging och gym nu när Lucas är här, så har det blivit att jag har gjort plankan varje dag i 8 dagar, glömde dock bort det i går kväll. (fan oxå)

Eftersom jag glömde bort det i går så gjorde jag den för någon timme sen och så blir det den vanliga innan jag går och lägger mig.

Det känns kan jag säga att göra den. Men det går ju fort. Jag kör på i 60 sekunder x 3. Får träningsvärk ibland i magen. Som man ska med andra ord. Jag tänkte att snart ska jag göra den två gånger om dagen. För att få ut mer av det.

 

 

Det har varit två stycken här idag och tittat på lägenheten. Jag var iväg och tittade på våran nya igen. Man glömmer vad man har sett första gången. Jag är väldigt glad över att dom ska renovera hela lägenheten innan vi flyttar dit. Längtar!!!   

 

Jag var iväg och jobbade idag på citymail som jag brukar göra på torsdagskvällarna. Det är lite extra pengar man får varje månad och det behövs. 

 

Lucas ligger, han ska till pappa i helgen, dom saknar varann efter 3 veckor. Han kommer tillbaka på söndag till mig och blir kvar till fredag igen. Sen är vi inne på det gamla vanliga varannan vecka. 

 

Solen har skinit hela dagen och varmt och skönt har det varit.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards