zilwerbeam

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Maria Winge - 21 augusti 2012 18:26

Skrev ju tidigare om knäckebrödet som jag skulle hämta.

Så här ser det ut:

 

 

Det är vanliga runda knäckebröd där i. Fast det är 2:a sortering.

Mej gör det inget. Det ska ju bara ner i magen.

Gott som sjutton med hårt bröd. Räcker nog ett tag för mig.

 

 

 

Så här glada var vi på Åland   

 

Nu blir det snart duschen för Lucas sen ska han ligga i sängen kl 20. 

Kl 21 börjar Dallas igen. Det måste jag se. Även i morgon kväll.

 

// Maria   

Av Maria Winge - 21 augusti 2012 10:22

Sista sovmorgonen........

Usch. I morgon börjar skolan för Lucas.

Jag börjar inte förrn nästa vecka.

Blir bara en lugn dag idag.

Vill inte göra någonting.

Bara njuta av ledigt sista veckan.

  

 

Ska iväg och hämta "lite" knäckebröd idag. 

Bild kommer sen.

 

Det kom en liten regnskvätt när jag var ut med Babe.

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards