zilwerbeam

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Maria Winge - 25 augusti 2012 19:40

Var till Amanda och Hampus idag.

Hon fyller ju 18 år på tisdag.

Vi grattade henne idag. Hon fick presentkort av oss på Kicks och Hm.

 

Joggade igår och joggade idag.

Jag tyckte det gick så trögt i går och idag.

Tänkte idag på att jag inte hade tagit bricanylen men den tog jag igår och det märktes inte.......

Men när jag var klar så insåg jag varför jag tycker det så trögt och var så jobbigt, jag sprang fortare än vanligt. Normalt springer jag en km på ca 6 min, men nu har jag sprungit på 5.30 min vilket är en klar förbättring. Det känns ju bättre. Jag tänker mer på att göra det men vet ju inte om jag gör det. Men det märks tydligen på att jag blir tröttare och får ännu svårare att andas! Men det gör ingenting, jag dör ju inte. Är så skönt att dra iväg i spåret och bara svettas skiten ur sig.   

 

Blir soffhäng ikväll med virkningen. Det är mitt nya kvällsnöje.

 

Inget regn idag.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards