zilwerbeam

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Maria Winge - 18 augusti 2012 18:40

Halloj!

Igår var jag på gymmet för första gången sen den 24 juli!!! Känns så härligt. Det var jag och ett gäng snygga män där. Hade inget emot att vara där.   

 

Satt sen och tittade på tv och så la jag mig nöjd igår kväll. Lucas är ju hos far sin därför jag kunde dra iväg så där.

 

Idag hade jag larmet på halv 9. Upp och ut med hunden. Kaffe och sen iväg för ett crossfit pass för första gången. Det var ju jättekul, ångrar att jag inte gjort det förr. Men fler gånger blir det. Jag joggade dit och hem så det blev 1.5 km. Det är ju oxå bra. 

Hem och duscha och Emma fixa mat. Bara att äta.

 

Emma & Andreas åkte till västerås och Emma köpte en tv. Plattv. Som inte funka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska in i morgon med den......................jävla skitställe. 

 

Jag tog cykeln och cykla iväg till Evelund och Stefan som fyller 21 år idag. Min fina brorson. Stor han har blitt. Så hem igen efter en fika och prat. En trevlig stund. Totalt cykla jag 10.29 km.   

Väldigt nöjd med dagens motion. 

 

Blir mer i morgon.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards