zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Onsdag annandagen

Av Maria Winge - 26 december 2012 09:33

Börjar bli aningen irriterad över allt snorande och nysande nu.

Hur länge ska det hålla i sig. Nog för jag är pigg nu men ändå.

Blir nog en resa till Västerås idag för ett läkarbesök med Emma.

Hennes halsfluss har brytit ut ordentligt nu. Febern ökade igår kväll till närmare 40 grader. 

Jag ringde ju 1177 igår men med lite ipren och nässpray så kunde vi vänta till torsdag tyckte hon. Okey säger jag. Men så blev det ju bara sämre ändå. Vänta på att hon ska vakna. 

 

Var ju glad att jag slapp åka igår när det snöa. Idag är det iaf uppehåll än så länge. Men nog har det kommit en massa snö allt.

 

   

 

Monopol har vi spelat många gånger varje dag sen Lucas fick det på julaftonsmorgon.

 

Jätteroligt spel.

 

 

Granen med alla paket innan den ramla för sista gången och åkte ut.

 

       

 

Jag har funderat på om jag ska köpa windows 8 operativsystem. Har bara hört bra saker om det och sen är det rätt billigt oxå. Jag ska fundera lite till.

 

// Maria   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards