zilwerbeam

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Maria Winge - 17 december 2012 23:16

Hund och katt är galna!

Springer omkring här hemma överallt.

Vill ju att dom ska sova nu ju.

 

För flera månader sen vann jag en tävling på Hannah Graafs blogg.

Jag skulle få vischy kräm. Det hände liksom aldrig något. Fick inget mail eller nåt. 

Så jag mailade dom i oktober, hörde ingenting, maila för 1.5 vecka sen. Nu äntligen fick jag paketet i brevlådan idag. Härligt, så nu ska jag prova den krämen så får jag rapportera sen vad jag tycker om den dyra krämen.

 

 

God natt!

 

// Maria   

Av Maria Winge - 17 december 2012 11:28

Tänk så fort åren går.

Idag för exakt 25 år sedan var jag i Mora och skulle köra upp.

Jag klarade av både uppkörningen och teoriprovet galant.

Nemas problemas!   

Då på den tiden fick man ju körkortet direkt i handen.

Jag kunde inte sluta titta på körkortet. Var så overkligt. 

Nu har jag haft det i 25 år och hunnit bytit ut det ett antal ggr. 

I två fall av namnbyte i annat fall för att det har gått ut.

 

Idag har jag varit på gymmet och kört på lite.

Var ju ett par veckor sen jag var där.

Nu är jag igång igen. Känns skönt.

 

Nu ett bad sen blir det jobbet igen halv två till halv tio ikväll.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards