zilwerbeam

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Maria Winge - 8 december 2012 23:00

Oj vad trött jag är.

Men snart sova.

Idag har jag och Lucas varit ute i pulkabacken igen.

Han åker och har så roligt. Jag med för den delen.

På eftermiddagen var vi tillbaka och då fick vi glögg, varm korv och saft.

Mumsigt, ponnyridning fast Lucas ville inte. Han ville bara åka i backen.   

Efter ett tag kom tomten och dela ut godis.

Så Lucas fick en påse sen gick vi hem.

 

Frös om fötterna fast jag var på klädd bra men när man står still blir det ju så. När jag gick med hunden blev det bättre för då rörde jag mig ju hela tiden.

 

Vi åt mat och sen har vi bara varit inne.

 

Kallt ute nu. - 17 grader i kväll.......  

 

// Maria   

Av Maria Winge - 8 december 2012 11:50

Det är väl träning att skotta snö??

Eller att åka stjärtlapp?

Jobbigt som sjutton att gå upp och åka ner, gå upp och åka ner.

Svetten bara lackar   

Men det är kul!

 

I eftermiddag ska vi till lekängen och barnen ska få godis av tomten.

Vi får även korv med bröd, glögg och saft.

 

Tänkte även att jag skulle hinna baka lussekatter sen.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards