zilwerbeam

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Maria Winge - 20 december 2012 23:01

Var med Linus till kyrkogården och hälsade på min farfar och Linus farfar.

Av Maria Winge - 20 december 2012 19:17

Snart är det julafton.

Jösses vad tiden går fort.

Fyra dagar kvar.

 

Var ju på julegröt med julklappsbyte förra veckan och då fick jag den här tomten i paketet.

 

 

 

Kommer du ihåg att jag skrev för några veckor sen om att jag ville vinna hälsobingon?

 

Man skulle alltså få så många kryss som möjligt på denna lapp.

Jag fick andra pris i år igen.

 

 

Dom här skålarna låg i paketet. Jättefina. Tror det är såna ugnsformar i miniformat.

 

Sen fick vi ju julklapp av chefen igår.

 

 

Hängde upp den i granen till julafton. Vet redan vad det är i. Presentkort på linneskåpet för 200 kr. Funderar om jag ska köpa en sån där jättemjuk pläd eller ett nytt Lasse Åberg glas?? Ska fundera några dagar.

 

På jobbet idag har jag och Eva hållt på med våra nya arbetskläder. Jättefina och vi ska börja använda dom 1/1-13. I morgon en ny arbetsdag. 

 

Kram på Er   Maria 

Ovido - Quiz & Flashcards