zilwerbeam

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Maria Winge - 9 december 2012 17:12

Det blev en bakdag idag.

Först pepparkakor.

Med Lucas, Emma och Andreas. Det sluta med att jag var kvar till sist alldeles själv.

 

 

 

 

Sen gjorde jag en lussekatt deg.

Började baka och det blev så här.

 

 

 

 

Tog några kort när jag var ute med hunden,

 

 

 

 

 

// Maria   

Av Maria Winge - 9 december 2012 12:05

Sista långlediga dagen.

Vi som skulle vara ute idag och åka pulka mm.

Men eftersom termometern visa - 20 när jag var ut med hunden så vill jag inte ta ut grabben.

Nu är det tvättstugan och det är bara - 16,5. Men kallt ändå.

Lucas har gått iväg till pulkabacken. 

Jag lagar mat och går mellan tvättstugan och hem.

 

När jag var ut med hunden började hon halta.....?

Efter en liten stund slutade hon. Undrar varför?

Kan det ha med kölden att göra tro?

Tror det för hon har inget ont.

Satte på henne hennes kläder men hon gillar det inte men hon måste när det är så kallt. Tycker jag iaf.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards