zilwerbeam

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Maria Winge - 14 december 2012 10:08

Igår hade vi ju Lucia på jobbet. Jag var ledig men åkte dit och lussade.

Det var så roligt, vi gjorde bort oss ett par gånger men det gjorde inget, märktes nog men ingen som sa något (vad jag vet iaf).

Några av våra boenden satt och grät. Jag tror det beror på att dom tyckte det var fint, hoppas jag så det inte lät alldeles för illa   . Chefen tyckte det var bra men hon kan ju inte låtarna eftersom hon inte är från sverige. 

Lucas var hos storebror Hampus under tiden vi lussade. Tror dom hade en trevlig syskonstund. 

 

Idag fredag och Lucas åker hem till pappa igen en vecka......blir tomt igen.

Jag ska jobba i fyra dagar. Så jag vet iaf vad jag ska göra.

Men innan jobbet idag blir det gröt och julklappsbyte i föreningen. Det ska bli trevligt, var längesen jag var med på något. I somras på hemliga resan. 

 

Vakna upp till -17 grader. Brrrrrrrrr. Har hört att det ska bli blidväder i helgen......känns ganska långt bort om det är så här kallt idag.   

Vi får se men jag hoppas snön och kylan håller i sig, inte så här kallt men några minusgrader iaf. Till julafton sen får det försvinna.   

 

Det var nog allt.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards