zilwerbeam

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Maria Winge - 31 juli 2012 21:05

Den sjuka sonen sover.

Jag tog fram ett glas rosévin och skulle dricka.

Men det var inget för mig.

Jag är inte förtjust i vin.

Mie hade rekommenderat den för mig.

 

 

 

För mig gäller visst bara en sak. 

Cider.

Men det funkar ju kanon bra.

 

 

Den här är jättegod.

Köpt i tyskland.

 

Tittade lite på allsång.

Borde röja undan lite men det kommer ju en dag i morgon oxå som tur är   .

 

Kanske jag borde jogga i morgon. Var ju i söndags sist.

 

Vädret har varit soligt och vid ett par tillfällen rikligt med regn. När Lucas och jag stod inne på apoteket var det som att dra ner en rullgardin, så mörkt blev det ute. Sen kom regnskuren.   

 

// Maria   

 


Av Maria Winge - 31 juli 2012 17:50

Var iväg med Lucas till läkaren idag.

Jag var ju lite orolig för det där med ryggen hans.

Eftersom den gjorde ont vid anstängning, så trodde ju jag att det kunde va lungorna.

Men tro det eller ej, det var halsfluss. Ont i ryggen kunde bero på all hosta han har.

Fick en kur penecillin i 10 dagar.   

 

När jag var ut med hunden så tog jag lite bilder. Är ju så fint i vår stadspark.

 

               

 

Har varit och köpt ett rosévin, kanske ska korka upp den,  har ju semester   .

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards