zilwerbeam

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Maria Winge - 27 juli 2012 21:21

Har fått oinbjudna inneboenden!!!!!!!

Tycker det är så äckligt.

Så fort något ligger framme så är dom där och dom förökar sig snabbt dom jäklarna......!!!

Jag tog saken i egna händer och fixa en mördarhåla!!!!

 

 

 

Nu flyger dom i glaset och sen drunknar dom pga diskmedlet!

 

Mohahahah   

 

// Maria   

Av Maria Winge - 27 juli 2012 16:21

Kom ju på att jag var tvungen att köpa presenter till Lucas idag eller i morgon!!!!

Panik!!!

Han fyller ju inte förrn den 12 augusti, men eftersom han kommer hit i helgen och blir kvar i fyra veckor så blir det svårt att få någon tid att handla utan honom. Sen när vi kommer hem från Åland så hinns det ju inte heller med för vi är hemma den 11 augusti. Då lär man ju försöka hinna med tårtbak och så vidare.

 

 

Fem paket. 2 klädpaket, 3 leksakspaket. 

Jag lägger alltid en viss summa pengar att handla för eller ge bort. 

Hur gör ni?

 

// Maria   

Av Maria Winge - 27 juli 2012 11:42

Har inte så mycket att göra så jag har fixat naglarna.

 

 

Det är ju lite roligt att man kan göra det nu när man inte är på jobbet.

Annars måste man ha korta och omålade naglar.....pga bakterierisken.

 

// Maria   

Av Maria Winge - 27 juli 2012 10:37

Har varit hos polisen idag och ordnat med pass.

Skulle vara klart inom 5 arbetsdagar.

Det är ju fort.

Hon som ordna passet sa att jag skulle ta med gamla passet när jag hämtar nya. Shit var är det då??? Hm, jag gick upp på vinden och letade, hittade det precis där jag trodde att det skulle vara. Snacka om att man har koll trots värsta röran där uppe.   

 

Är hemma från jobbet pga smärtor i lederna.

Svårt att gå ut med hundarna som drar så förbaskat.

Men jag sätter på Lexi hennes sele som gör att hon inte drar.

 

Dags att börja förbereda för våran resa som startar om 8 dagar.  

Tog även ner en resväska från vinden som behövs när vi åker till Åland.

 

Funderar om jag ska köpa lite födelsedagspresenter till Lucas nu innan vi åker till Åland. Han fyller på den 12 och vi kommer hem den 11. Kan ju bli lite stressigt och vi lär ju inte hinna in i någon affär innan dom stänger iaf på lördagen. 

Frågan är ju bara vad man ska köpa........det är ju så svårt i hans ålder.

Får kolla lite med Emma kanske. Hon brukar ha koll.

 

Föresten så skiner solen! Tredje dagen på raken. Va vad det jag sa??? När min semester börjar så kommer solen!

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards