zilwerbeam

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Maria Winge - 6 juli 2012 20:55

Har varit och grillat och druckit gott hos Ewa i kväll.

Väldigt trevligt.

Jag köpte med mig kyckling som vi grillade.

Hon hade gjort sallad och lagt i kokt färskpotatis.

Jättegott. Med cider till förstås   

 

Sen blev det kaffe med en pina colada till   

Mm gott.

Pratade och hade trevligt. Hundarna busade och hade jättetrevligt i trädgården.

Min hund Babe njuter i fulla drag där.

Nu ligger hon i soffan och sover.

 

Det här var nog bättre än Power Meet.

 

// Maria   

Av Maria Winge - 6 juli 2012 14:40

Så där!

Naglarna är målade, något jag försöker göra så fort jag är ledig en dag eller två. Eftersom jag inte får ha målade naglar på jobbet så blir det så fort man är ledig. Likaså att ha smycken, typ ringar och så, men det är inte lika viktigt som nagellack   

Längtar så till semestern. Får ha Lucas här i 4 veckor i sträck! Halleluja va härligt! Längtar så. Är alldeles för länge nu till vi ska ses. Jag funderar på att hälsa på honom i morgon.

En vecka på åland ska bli så härligt oxå.    Bara vi får lika fint väder som förra året.

Funderar på om man ska åka in på PM, har aldrig varit på det förr så jag vet ju inte vad jag missar om jag inte åker dit. 

 

// Maria   

 

 

 

 

Av Maria Winge - 6 juli 2012 10:13

Fredag idag och solen skulle skina och det skulle va så fint väder.

Men inte då!!

Mulet och snart kommer väl regnet!

Men men jag är iaf ledig.   

 

Idag ska jag gå och spela på en speciell häst, den vann förra gången den sprang, hoppas på den nu så man vinner lite pengar   .

 

Sen ska jag hämta mina nya glasögon, hämta linser, gymma.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards