zilwerbeam

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Maria Winge - 28 juli 2012 21:58

Det var ju tur att jag köpte paketen till Lucas i går.

Vi ringde och frågade när han ville komma, fre lör eller söndag??

Han sa lördag, sen tog det 10 min så hade han ändrat sig till fredag.

Var bara för honom att komma.

Saknat honom så mycket, varit ifrån honom länge nog.

Men nu är det 4 veckor rakt av.   

 

Idag var vi till Netonnet i västerås och där köpte jag en elvisp, min gick ju sönder för ett tag sen. Har inte velat köpt någon ny men när vi ändå var där i dag så blev det en för 149 kr och en ny kortlek.

Vi fortsatte resan mot ikea. Där köpte jag två badlakan, stora som bara den, 100x180. Det blir nog skönt att torka sig på efter duschen eller badet i sjön.   

 

Åt en korv och Lucas åt en pizza där.

Emma och Andreas köpte något på donken på hemvägen.

 

Väl hemma så blev det en siesta, kort men ändå. 

Beställde en sallad, Lucas en kebabpizza, Emma en sallad, Andreas en hamburgertallrik.

 

Fick med mig Emma ut en sväng för att lyssna lite på Gimme gimme men det var ingen höjdare, några som imiterar ABBA........!! Lät sämre än jag trodde. Hade hellre velat gått på Mat och bar och lyssnat på Urban och Anders. Anders är ju jättebra och Urban med det lilla jag har lyssnat på. Men som sagt så är inte Lucas så mycket för att göra saker. Speciellt inte att lyssna på musik. Han håller bara för öronen.

 

Nu har han somnat och jag ska kolla lite tv en stund innan jag lägger mig. Kan ju faktiskt va uppe länge nu när semestern börjar på måndag. Fan va skönt!!!!   

Bara en vecka kvar tills vi åker till vår stuga!!!

 

Vi är ju hundvakt och Lexi är nog inte så förtjust i åska. Det slog till med en jättesmäll här på kvällen och hon börja svansa efter mig direkt. Stackarn.....

 

Solsken och lite disigt med lite regn och åska men det blev fint igen sen. Fortfarande kvalmigt dock.

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards