zilwerbeam

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Maria Winge - 4 juli 2012 22:23

Dagens låt! 

Den här lyssnade jag mycket på som 20 åring när jag bodde själv i min lgh på bryggeriet.



// Maria   

Av Maria Winge - 4 juli 2012 20:16

Hade så svårt att somna i går kväll.

Upp kl 6 svintrött..........

Jobbade hela dagen med gäspen i halsen.

Kom hem och åt.

Tänkte jag skulle gå iväg och jobba som egentligen är tänkt på torsdagar.

La mig en stund på soffan och vips så är klockan 20.00

Somna visst till en stund.

Nu sitter jag här och funderar om jag ska iväg nu istället.

I morgon kväll ska jag ju parkvandra som polisvolontär så då hinner kl bli mycket innan jag kommer hem.

Funderar en stund till med kaffet så får vi se.

 

// Maria   

Av Maria Winge - 4 juli 2012 06:56

Inte bra att chocka kroppen två dagar på raken.

Ont som sjutton just nu i armar och bröst.

Blir ju lite så oxå när man tar en ny maskin och provar sig fram på.

Men jag vill ju gymma och då får man ta konsekvenserna av det.

Har inte varit där på en månad. 

Har varit väldigt duktig i 3 dagar nu. 

Joggat, cyklat, gymmat.

 

Nu ska jag försöka ta mig till jobbet.

 

// Maria   

 

Av Maria Winge - 4 juli 2012 06:42

 STORT GRATTIS TILL MIG IDAG!

IDAG FÖR 9 ÅR SEDAN FIMPA JAG MIN SISTA CIGARETT.

 

ETT BESLUT JAG ALDRIG HAR ÅNGRAT.

 

// Maria

Ovido - Quiz & Flashcards