zilwerbeam

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Maria Winge - 29 juni 2012 19:59

Det är fredag och äntligen får jag en ledig helg!

Åh vad skönt, det behöver jag verkligen.

Att få sova sova sova   

Sen kan jag behöva lite sol också, det gör inget om den kommer fram och visar sig hela helgen, men vet att så är inte fallet............

 

I morse började jag kl 6.45, så trött trött var jag. Men fördelen var att jag slutade kl 16.15   

Hade tidigare på eftermiddagen varit in hos frisören och frågat om dom hade någon tid efter 16. 16.30 fick jag komma och klippa mig   

SÅ skönt att få av mig lite grann. Växer ju så fort när man är korthårig.

 

 

 

Blev så här, lite svårt att se men iaf.   

 

Sen tog jag vovven och gick en långpromenad på 4 km. Så nu har hon fått sitt idag   

 

Ovido - Quiz & Flashcards