zilwerbeam

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Maria Winge - 13 juni 2012 19:00

Oj oj oj vad längesen jag var här.

Hade liksom nästan glömt bort.

Men har haft så mycket omkring mig nu och inte prioriterat bloggen.


Studenten gick som smort.

Min älskade Linus väldigt stilig och fin.   



Utanför skolan med alla föräldrar och anhöriga.


   


Linus som håller i banderollen till vänster. 

Tågar nere på stan.


 


Linus och Alejandro, en av hans bästa vänner. Som nu har flyttat hem igen till Kalmar.

Lycka till pojkar i livet. 

 


Smörgåstårtan jag gjorde till studenten. Jättegod var den. (som vanligt)  


Och vilken tur med vädret vi hade på studenten. Regn hela veckan och på fredagen var det sol och uppehåll.


Några dagar senare var det Lucas tur att ha avslutning.


   


Fina killen som slutade första klass   .


Idag har vi varit på barnens farmors begravning.

Det var sorgligt och fint oxå.

Min faster sjöng så fint och allt var så bra.

Barnen var ledsna och jag med förstås.


 


Glada Siv. 


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards