zilwerbeam

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Maria Winge - 19 juni 2012 17:35

Började dagen med en kopp kaffe.

Så ut med hunden på en lite längre tripp.

Sen kom Ewa och vi åkte till Västerås.

 

Först in på biltema, köpte 2 cykelkorgar till pakethållaren, så nu kan jag handla. Köpte även postit papper.

 

Sen in på nästa ställe där jag köpte present till Linus och så köpte jag även hörlurar till min mp3.

 

Vidare in på ÖB, köpte oxöron till Babe och såna där dental grejer som är bra för hennes tänder.

Stannade till på donken och åt. 

 

Hemma i sala så var vi in på Jysk, där köpte jag en ny dammvippa, som ska vara till elementen.

 

Åkte till Frida och gratta henne.

 

Hem och sola, fika och sen en långpromenad.

 

Nu ska jag strax iväg till gymmet.

 

Solen skiner idag men det blåser lite småkallt.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards