zilwerbeam

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Maria Winge - 4 juni 2012 09:55

Då fick jag en tid direkt när jag pratade med tatueraren.

Va? Idag? säger jag.

Men ok, det går bra.

Åh, vad nervös jag blev helt plötsligt.

Sen var vi där och skulle börja på.

Emma först.

Tur var väl det.


Sen min tur.

Det gjorde inte så ont som jag trodde faktiskt.



Det tog ca 2 timmar för mig att få allt på plats. Han var väldigt noga och jätte trevlig. Kändes väldigt tryggt att vara där. Honom kan jag verkligen rekommendera.

   

Så där blev det.

Helnöjd blev jag.


Så hem till barnen och visa dom.

Tror Lucas tyckte det var coolt att ha sitt namn på min arm.  

Linus brydde sig inte först men efter en stund ville han titta.

Hampus oxå.

Tror barnen tyckte det var roligt att jag har deras namn på mig faktiskt.

Dom trodde nog inte att jag skulle göra en tatuering alls.


Nu när jag vet hur det känns så blir det nog flera så småningom. 


// Maria    

Ovido - Quiz & Flashcards