zilwerbeam

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Maria Winge - 26 juni 2012 22:04

Idag har jag haft en ledig dag!

Va skönt!!!

Låg till typ halv elva.

Vakna först och gick på toa sen vakna jag en gång till av ett mess men då satt jag mobilen på ljudlös och sov till tio tiden. Har verkligen velat sova ordentligt länge   


Lite frulle. Matlagning till Emma och Andreas, pannbiff, potatis och sås.

Jag gick ut på stan med Jessica, vi åt på Liljas sen gick vi runt lite på stan och glodde.

Hem och ut med hunden. Lämna hund hos Jessica. 


Cykla sen hem till bror och tog lite rabarber, cykla hem igen direkt, 10 km på 34 min.   


Gjorde vårrullar. Mums!! Åt lite sånt. Doppade i sweet chili sås. 


Tittade lite på tv.

Fick ett ryck att ut och springa, så, sagt och gjort ut och jogga 4.2 km på 24 min, helt ok tycker jag.


Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen.


Just det: vädret idag, uppehåll nästan hela dagen iaf från jag titta ut vid halv 11, kom en störtskur med hagel här på tidig kväll. Solen har visat sig oxå lite grann. Men fortfarande ingen värme direkt, fryser om man går med kortbyxor och t-shirt, hm.......................!!! 26 juni och kallt!!!!


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards