zilwerbeam

Alla inlägg den 24 april 2015

ont

Av Maria Winge - 24 april 2015 22:03

Det där med att fasta och räkna kalorier det funka ju inte alls.........

Men bara tänka lite mer och sen har jag ju ändå gått på gympa 1 gång i veckan i tre veckor. Det är ju bra tycker jag. Jag har ju köpt 10 kort på gym mix. Så det lär man ju göra av med också och inte bara köpa. Sen promenaderna med vovven 5 km nästan varje dag. Det är ju bra. Sjukgymnasten jag var till tyckte jag kunde gå på gymmet oxå bara jag tar det lugnt i början. Så vi får se. Det rullar ju på med betalningen dit. Har inte varit där på länge......tyvärr. Men har ju inte vågat pga värken i armarna.   

 

Doktor sa att jag skulle prova med Eeze spray. Har gjort det några dagar men känner inte att det hjälper mycket. Förstår inte hur länge det ska göra ont? Sen slutet på januari........3 månader redan. Ja det är väl så att man lär lära sig att leva med det. Men hoppas iaf att det visar något om jag får komma till reumatologen. Ev att det kan finnas någon hjälp att få.   

 

Var till bråsta spåret och sprang igår. Fy fan vad jobbigt med dessa backar, stenar och rötter, orkade ingenting kändes det som..........! Ja men det är ju bara att bryta ihop och ta sig i kragen och göra om och rätt. 

 

 

 

Så underbart söt goaste Liam   

 

 

 

 

Babe njuter i fulla drag på Jannes gräsmatta.

 

I morgon kväll blir det uppträdande med kören i missionskyrkan. Det är kulturnatta och det är saker lite här och var i stan. Det ska bli roligt. Sen uppträder vi tillsammans med Adamskören oxå. 

Det gillar jag. 

 

// Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards