zilwerbeam

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Maria Winge - 2 april 2015 09:34

Igår så var det då dax för min näst äldsta son att flytta hemifrån.

Till en etta. Linus och jag körde dit ett lass kartonger i min bil innan jag skulle till jobbet. Under tiden jag var på jobbet körde hans pappa och flickvän möbler. Efter jobbet åkte jag och handlade på willys åt honom, mat mm för ca 1200 kr. Så förhoppningsvis klarar han sig någon vecka på det. Känns så skönt att kunna göra det för honom. Hoppas allt går bra för honom nu. Min fina son   .

 

Hade ju medarbetar samtal med chefen igår. Det var ett bra och givande samtal. Kändes skönt efteråt.

 

Senare på kvällen hade jag övning med bästa kören. Det är verkligen balsam för själen med körsång. Det mår jag så bra av och det tänker jag hålla på med så länge jag kan. 

 

Idag blir en dag för mig själv. Jag måste lära mig att tänka mer på mig själv nu för att må bra. Försöka bli lite mer självisk faktiskt. Jag behöver inte finnas till för alla jämt. Göra sånt som jag mår bra av för att bli frisk igen. Lägga alla måsten vid sidan om en stund. Det blir förmodligen svårt men jag måste  lyckas. 

 

Jag ska umgås med vänner idag och sen bowla med Lucas. 

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards