zilwerbeam

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Maria Winge - 15 juli 2014 11:04

Så här första semesterveckan så blir det svältkost för min del, och ska ut och jogga varje kväll el morgon. Måste gå ner några kilon. Till frukost blir det två kokta ägg med kaviar. Mat blir en lagom portion. Sen lite frukt och sen på kvällen en el två hårda mackor med pålägg.
Tidigare åt jag två frukostar och tog gärna en portion till. Så har det blivit chips både måndag onsdag och helg. Men nu är det åtstramning en vecka. Det funkar ju. Dricka mycket vatten också.

Hur som helst så ställde jag klockan på 7 igår och 8 idag för att ge mig ut och jogga, men somnade om och igår gick jag upp vid halv 9 idag halv tio. Det blir jogg ikväll igen.
Men man har ju semester och det är skönt att sova.

// Maria

Ovido - Quiz & Flashcards