zilwerbeam

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Maria Winge - 2 juli 2014 11:44

Idag är det jobba extra dagen.

Ska jobba mellan 13-21.

Vi är 4 som jobbar kväll varav 3 är sjuka..............så då hoppar jag in eftersom jag behöver lite extra timmar eftersom jag ligger 18 minus fortfarande. Men med detta pass blir det bara 11 minus   fortsätter det så här kanske jag får jobba på måndag och onsdag nästa vecka oxå. FÅr jag det har jag jobbat bort mina minustimmar, det skulle kännas så skönt inför semestern.


Mm bara denna och nästa vecka kvar innan semester. Längtar så jag nästan dör tills sovmorgonar osv. Sen hoppas jag och tror att det fina vädret ska komma någon gång då oxå. Behöver ju värme. Fryser ju och det är inte ok tycker jag i juli månad. Idag tittar ju solen fram så jag har suttit lite på balkongen ska försöka hinna en liten stund till innan jobb. Tycker ju faktiskt lite synd om dom som har semester nu och har haft ett skitväder. Fast samtidigt är det ju skönt att bara vara ledig. Men solen gör ju sitt till med lite grill på kvällen och sitta i shorts och linne.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards