zilwerbeam

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Maria Winge - 11 juli 2014 09:59

Har haft 2 lediga dagar.

I onsdags var jag och Linus med våra hundar i broddbo badet och solade, badade och hade det bra. Hundarna badade oxå. Min hund får man bära ut och så simmar hon in. Kanske man är taskig men jag tycker att hon borde ju oxå tycka att det är skönt att bli avsvalkad. Hon skriker ju inte eller nåt sånt.

Vid ett halv två hade Linus och hundarna tröttnat. Jag skjutsade hem dom och sen åkte jag vidare till månsols och la mig och solade och badade. Det var så skönt att inte göra någonting annat än bara lata sig. Har jobbat mycket nu sista tiden och behövde verkligen detta. Men igår när jag var ledig gjorde jag heller inte mycket. Hälsade på farmor iaf i någon timme. Hon kommer hem idag och hon längtar så.


Idag visar sig inte solen lika mycket men det är varma iaf. Kanske kan bli skönt att jobba i kväll då. Kvällarna har ju varit jobbiga i den här värmen.   


På söndag kväll kommer Lucas och ska vara här i 4 veckor. Så härligt det ska bli att få rå om grabben så länge   .


Idag fyller Janne 48 år. Han har bjudit in släkten på kalas i morgon lördag.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards