zilwerbeam

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Maria Winge - 4 juli 2014 09:20

Igår var jag till mamma och pappa igen.

Jag gick med mamma till dagverksamheten, tog hunden med mig (deras hund alltså).

Gick tillbaka hem till pappa. Fortsatte att hjälpa till med städning. Nu är det fixat och klart.

Dom blev så nöjda och glada.   


Sen hem för Emma kom och hälsa på. Andreas med. Hon hade varit hos tandläkaren. Jätteglad att inte ha några hål. Jag lagade mat så dom åt med mig. Jättetrevligt.


Så iväg och hämta mamma på dagverksamheten. I ösregnet. Väl där fick jag en kopp kaffe så det hade slutat regna när vi gick hem.


Åkte sen till västerfärnebo och hälsade på Carina, jag hade köpt någonting av henne som jag hämtade. Nästa helg flyttar dom till Norge. På väg hem fick jag en sån jäkla huvudvärk. Orkade inte hälsa på farmor på lasarettet. Bara va hemma och peta i sig 2 alvedon och vila en stund så gick det över. Måste nog se till att lugna ner mig. Speciellt på mina lediga dagar. Nu ska jag jobba fre lör sön mån tis. Ev även onsdag innan jag blir ledig torsdag.


Idag ska jag jobba kväll, 1530-21. Lagom för då får jag njuta av solen under dagen.   


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards