zilwerbeam

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Maria Winge - 23 november 2014 20:34

Jag kan och jag ger mig inte!!!

Är såå glad att jag orkade idag så jag måstebara lägga in denna bild som ett bevis för mig själv.

// Maria

Av Maria Winge - 23 november 2014 20:07

Idag har jag gjort något som jag inte skulle ha kunnat tänka mig att göra för 2 år sedan. Jag har ställt fram ljusstakar och stjärnorna redan. Bytt gardiner. Nu lyser det så fint i alla fönster och jag har ingen ångest över att jag har tänt dom alldeles för tidigt. En hel vecka!!! Förut kunde jag inte tänka mig att tända ens dagen före 1 advent. Men faktiskt så är det ju mysigt och föresten så jobbar jag hela veckan så jag hinner iaf inte hålla på nästa helg.


 

Vardagsrummet, en stjärna och en ljusstake.

 

Lucas rum, han ville ha en stjärna.


 

Mitt rum. Blev en stake och har hängt upp ett hjärta i stången. Det blev så tomt utan någonting där.


 

Köket med den finaste ljusstaken som jag fick av mormor för ganska längesen. Min bror och kusin har en likadan. Vi fick dom som ett minne av henne.


Har varit en mysig dag med lite pyntande här och där. Självklart julmusik i bakgrunden.     


Hade ju tänkt att ta mig till gymmet idag men det blev en joggingtur istället. Blev så sugen på det och gissa vad glad jag blev, det var så lätt och jag sprang varv efter varv och sista varvet fick jag så ont i bägge knäna. Men jag gav mig inte utan tog mig runt och väl hemma sen såg jag att jag hade joggat 5,2 km. Halleluja!! Jag kände när jag sprang att hade inte knäna gjort ont hade jag kunnat springa fler varv. Helt otroligt att det kan bli så helt plötsligt bara med tanke på att jag har varit så passiv länge.


 


Lucas och Babe sos myser. Det får avsluta denna dag   .


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards