zilwerbeam

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Maria Winge - 22 november 2014 22:39

Idag har Lucas och jag varit lediga.

Vi sov länge. Det var så skönt.

Både Lucas och jag är så där så vi lägger oss ganska tidigt på fredagskvällen för att få sova länge som sjutton sen dagen efter. Han har kommit i en sån ålder som uppskattar att sova när man är trött. Så härligt.


Jag har passat på att köpa några julklappar idag.

Det blev 3 till Lucas ett till Linus, 2 till Emma och Andreas ihop.  Ett till Andreas. Det är så svårt att komma på något bra till Linus. Han vill ju inte ha någonting alls (säger han).


Har även varit i tvättstugan idag. Det var längesen. Men jag hade tvättat klädseln till soffan och behövde torka den fort. Så jag passade även på att tvätta lite där.


Var hem till brorsan med Emma och Andreas för att kolla på vaggan som Lucas låg i när han var baby. Dom gillade den och ska använda den till Liam. Så min bror ska köra den till dom vid tillfälle.


I morgon blir det gymmet igen. Måste få det att gå ihop med träningen nu. Så jag har planerat in det i min kalender. Tror det är det enda som funkar.


// Maria

Ovido - Quiz & Flashcards