zilwerbeam

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Maria Winge - 9 november 2014 16:46

Fars dag idag.

Lucas gick till sin pappa vid 12 och då passade jag på att ge mig ut och springa liten stund, det blev 3 km på 20 min. Helt ok för att vara med hostan och så vidare. Blir nog att försöka mig på det i morgon igen eller på tisdag. Kanske dumt att göra det direkt i morgon.


Jag ringde nyss till min pappa och det tycker han räcker bra. Behöver inte åka och hälsa på och ge en massa presenter.   


Har gjort god mat idag. Stekt fläskfile i skivor och sen koka ihop i grädde och vitlöksost. Till det pressad potatis och inlagda champinjoner. (Jag som inte tycker om svamp!!!) Det var gott som sjutton. Finns även till matlådan i morgon.


Passade på att dammsuga idag. Blir ju en hel del hundhår här hemma. Man kan ju inte tro att den lilla damen kan tappa så mycket som hon gör men det ligger små "hundvalpar" överallt här hemma.     


Onsdag blir det kören igen. Har ju inte varit på övning eller på konserten för min hosta men nu jäklar ska det gå. Jul låtarna ska sitta nu. Bäst att jag tränar på lite till på onsdag så man inte är helt ute och cyklar.     


Lucas och jag pratade igår kväll om att vi skulle ta sovmorgon idag. Sova till minst halv tio iaf. Gissa när jag vakna??? Kvart över tio!!! Lucas vaknade 10.40 Snacka om sovmorgon   .


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards