zilwerbeam

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Maria Winge - 12 november 2014 14:18

Blev en ledig dag idag.

Skickade iväg Lucas till skolan kl 8.

Så la jag mig i soffan i ett par tre timmar och bara kolla på tv och slumrade lite.

Det var så skönt.


Tog mig ut och skulle jogga. Men kände direkt att det skulle bli för jobbigt. Kämpade på i nästan 2 km innan jag gav upp. Förkylningen måste nog ge med sig först helt innan jag orkar med att jogga. Kände i bröstet att andningen inte riktigt funkade. Men jag ger mig inte. Det ska gå snart.


Om en timme ska jag skjutsa Hampus och Andreas på jobbintervju. Hoppas dom får jobbet och då har dom något att göra i en månad eller längre. Hampus behöver detta jobb nu. Andreas med för den delen, men han har ju skola att börja i januari.


I kväll är det kören igen. Får väl se om jag kan sjunga. Lär ju prova iaf.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards