zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Ont och student

Av Maria Winge - 3 juni 2014 09:28

Har haft ont i axlarna i flera månader nu och de sista månaderna har jag även fått ont i höger arm. Efter att inte klara av att jobba och sjukskrev mig, så tog jag kontakt med Vc och fick en läkartid i går. Så väl där så pratade hon om inflammation i axel runt leden. Så helt sjukskriven till 10 juni. Sen halvt sjukskriven till den 22 juni.


Tog mig till järndammen och sprang en runda. Var så skönt. Där är det upp och ner och massa rötter och stenar i vägen. Så man får passa sig. Men det gick bra iaf.


Idag ska jag på Sala Torg och äta mat med mina goa arbetskamrater. Dom ska först iväg på någon boule grej men det hoppar jag över efter som jag har ont i armen.


I söndags kom Malin och fotade Emma vid dammarna inför hennes student. Jättefina kort. Hon är duktig Malin.


Nu är det sista saker som ska fixas inför torsdagens student.


I morgon hämtar jag nyckeln till lokalen, åker och plockar blommor.

Göran ordnar i lokalen på kvällen, jag åker till Maggan på köravslutning.

På torsdag fixar jag det sista i lokalen sen åker vi till västerås, ska vara där kl 11.30

Spännande!!

Kl 17 kommer alla som kommer.


I går fick jag veta att farmor ska opereras på torsdag så hon kan inte vara med på studenten. Men huvudsaken hon blir frisk. Hon är så trött nu för tiden och dom anser att hon är så pigg så den här operationen bör hon göra och hon har gått i dom tankarna oxå. Först ville hon inte bli det. SÅ vi håller våra tummar på torsdag för farmor Lisa   .


// Maria   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards