zilwerbeam

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Maria Winge - 6 juni 2014 09:21

Förra inlägget blev ju lite konstigt, vet inte vad som hände....?


Iaf så köpte jag den där tv:n jag ville ha.

Skattepengarna rök på den men det var det värt.

Har ju suktat efter en större tv länge nog nu. Så kom chansen och jag tog den.

Priset var ju rätt oxå.

50 tums så det är väldigt mycket större än den 32 jag hade.


Farmor Lisa blev inlagd i onsdags för att i går opereras. Den gick bra och i morse kom hon upp på avdelningen och förhoppningsvis går allt enligt planerna. Då kommer hon hem på måndag. I morgon åker brorsan och hälsar på henne och på söndag åker jag och hälsar på. Faster kommer på måndag och stannar förmodligen ett antal dagar med farmor för att se så allt går bra.


I går hade vi studenten. Emma slutade gymnasiet. Herregud så fort tiden går. Med bra betyg så går hon nu ut i arbetslivet som undersköterska. Hon hade en bra dag i västerås med att åka på flak. Hem och kl 17 kom vänner, släkt osv på mat. Det var så bra allt och jag hoppas och tror att Emma var nöjd med allt.


   


Älskar dig min dotter   


// Maria   



Ovido - Quiz & Flashcards