zilwerbeam

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Maria Winge - 18 juni 2014 19:08

Farmor har kommit till sala lasarett idag. Känns så skönt. Jag går dit efter jobbet i morgon.


Ja idag har jag jobbat 4 timmar. En lugn start på denna veckas jobb. Jobb i morgon 7-16. Sen ledig och förhoppningsvis får jag jobba söndag kväll. Sen börjar vik på team 1 i tre veckor.


Träningsvärk delux idag, efter gårdagens mage, ben och arm pass hemma i vardagsrummet. Fortsätter på söndag med samma tänkte jag. Blir även lite jogg då.


Känner mig lite halvtråkig idag, vet inte varför men det går väl över kan jag tro.   Känns nog bättre i morgon.


Skulle titta på tv kl 18 och då funkade inte kanalerna...........blir så trött på comhem!!!!!! Ringde dit och en röst sa att det var ett stort fel som dom jobbade på. Bara lägga på luren då.


Jag har haft lite funderingar på vad jag ska hitta på med Lucas på semestern...........tittade på stugor på Åland men hittade ingen ledig......! Så svårt att hitta på något. Men måste man göra något??


// Maria    

Ovido - Quiz & Flashcards